Uppdatering 16 mars: Eventet hålls som Webinar
Strategic Audience Map – Data bygger insikter, insikter skapar tillväxt
Vi kommer att köra frukostseminariet i Webinar format.
Det kommer att vara möjligt att delta via jobbdator, från din mobil eller hemifrån i karantän, allt för att maximera möjligheterna att delta i Corona-tider. Vi kommer att använda oss av en tjänst som heter Zoom, om du vill delta via mobil så behöver du ladda hem den appen. Mer instruktioner följer vid anmälan.
Företag som arbetar insiktsdrivet har en årlig tillväxt på 30%, och presterar 8x bättre än det globala snittet. Men för att bli insiktsdrivna behövs data. Så att säga att data är det nya guldet är ingen överdrift. Data behöver vara relevant och strategiskt, men även operativt för att verkligen göra skillnad.
InsightOne och Digital Brain kommer att tala om varför man ska jobba med konsumentdata och marknadssegmentering, vilken skillnad det gör för dina affärer och konkret visa hur du kan börja jobba datadrivet för att stärka dina affärer. Läs mer om SAM Insights.
Om du redan är registrerad till eventet så kommer du att få en möteslänk innan sändningen börjar.
Välkommen!
Datum: 20.3.2020
Tid: 08:00 – 08:45