Kampanjmålgrupp – däckbytare

Med Brain Smart Segments når du målgrupper där den gemensamma nämnaren är ett intresse. Smart eller hur!

Målgruppen Däckbyte består av personer som äger bil, läser om; bilnyheter, bilar, trafik, fartkontroller, verkstäder, sommar- och vinterdäck. Det finns även dominerande intressen så som föräldraskap, skola och lokalnyheter inom denna målgrupp.

Vi har tillsammans med MktMedia utvecklat målgruppstjänsten Brain Data Market vars målgruppsstyrning gör det möjligt för annonsörer att rikta sin digitala kommunikation mot specifika målgrupper. Genom kombinationen av online- och offlinedata möjliggörs en träffsäker målgruppsstyrning av digitala annonser. Brain Smart Segments definierar användarna på ”mjuka” attribut, egenskaper som ändras över kort tid och med årstiderna. Vi analyserar över 50 miljoner lästa artiklar i månaden, och kan med hög träffsäkerhet identifiera våra besökares intressen och livssituation.

En ökad efterfrågan på bättre målgruppsstyrning gör Brain till det uppenbara valet för annonsörer och publicister för att bättre kunna positionera sig mot Facebook och Google.

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2024 | Cookie Policy