Guldnyckeln 2016

Ett stort tack till Swedma för ordnandet av årets Guldnyckel! Evenemanget arrangerades för 34 gången, med årets tema ”Vad är direkt reklam?”. Kvällens vinnare kan du se här – Vinnare2016

Under inspirationsdagen fick vi ta del av intressanta talare som bl.a. Kevin Roberts från Saatchi & Saatchi, Victor Ljungberg från Splay och Nick Worth från Selligent. De verkade alla dela vårt budskap:

– Var relevant i din kommunikation! Lär känna din målgrupp, vem de är och vad de behöver.

Ny teknik har öppnat helt nya möjligheter att individanpassa kommunikation. Dagens konsument är färdig att ge ut personliga uppgifter om du i gengäld kan erbjuda honom/henne ett mervärde i din kommunikation, någonting som kan göra just hans/hennes dag eller liv lite bättre. Om inte, så blir du snabbt utestängd. Det är alltså viktigt att du respekterar din kunds data och använder det för att lära känna din kund så att du sedan kan hjälpa honom/henne.

GN_1

”Being relevant is so important in the Nordic countries. Here no means no.” -Nick Worth, Selligent

footer-partners-2016-v5

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2024 | Cookie Policy