Hur använder Elgiganten insikt och data för att öka relevans och förbättra sin Customer Experience?
Tema: Segmentering | När: Torsdag 17 juni, kl 8.30-10.00
Stor tack till alla er som deltog i morgonens webbinarie! Hoppas ni fick med er nya insikter och idéer kring hur man kan jobba med externt data för att binda ihop både det strategiska och operativa arbetet.
För er som missade eventet, ingen fara, ni kan se det igen här. Nu taggar vi inför höstens Insight Webbinarium i september där Alexander Stenvall, Head of Digital and Customer Insights på Rusta, kommer prata om hur de använt ai och externt data för att förbättra sin prospektering. Håll utkik för registreringen efter sommaren!
Under webbinariet får du höra Andreas Einesson, Nordic CRM & Loyalty Manager på Elkjøp Nordic, berätta hur Elgiganten lyft sin kundkommunikation med hjälp av datadrivna kundinsikter och extern data från InsightOne. Genom att använda Mosaic™ i sin pan-nordiska segmentering har man tagit sin kommunikation till en ny nivå.
Under morgonen får du även lyssna till Max Stjernfelt, Senior Client Manager på InsightOne, berätta om det enorma värdet i att jobba segmenterat med data både strategiskt och operativt.
Insight är ett webbinarium för dig som jobbar med marknadsföring, CRM eller konsumentinsikt på B2C-företag eller byrå. Webbinariet ger dig ovärderliga insikter om hur du kan ta er marknadsföring till nästa nivå.
Sändningen sker via Twebcast. Välkommen!

Vid frågor kontakta: emelie@insightone.se
Intresserad av att veta mer om vad InsightOne kan tillföra för data och kundinsikter inför era marknadsföringsbeslut? Kontakta oss så berättar vi mer.