Insight Webbinarium
 

Insight Webbinarium 17 juni

Hur använder Elgiganten insikt och data för att öka relevans och förbättra sin Customer Experience?

Tema: Segmentering | När: Torsdag 17 juni, kl 8.30-10.00

Vi bjuder in till webbinarium där du får höra Andreas Einesson, Nordic CRM & Loyalty Manager på Elkjøp Nordic, berätta hur Elgiganten lyft sin kundkommunikation med hjälp av datadrivna kundinsikter och extern data från InsightOne. Genom att använda Mosaic™ i sin pan-nordiska segmentering har man tagit sin kommunikation till en ny nivå.

Under morgonen får du även lyssna till Max Stjernfelt, Senior Client Manager på InsightOne, berätta om det enorma värdet i att jobba segmenterat med data både strategiskt och operativt.

Insight är ett webbinarium för dig som jobbar med marknadsföring, CRM eller konsumentinsikt på B2C-företag eller byrå. Webbinariet ger dig ovärderliga insikter om hur du kan ta er marknadsföring till nästa nivå.

Sändningen sker via Twebcast. Välkommen!

Vid frågor kontakta: emelie@insightone.se


Intresserad av att veta mer om vad InsightOne kan tillföra för data och kundinsikter inför era marknadsföringsbeslut? Kontakta oss så berättar vi mer.

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2021 | Cookie Policy