Hur använder NetOnNet agerbar segmentering för att driva varumärke och affär framåt?
Tema: Agerbar segmentering
Vi bjuder in till webbinarium där du får du höra Mikael Ekensteen, CRM och Daniel Almgren, Brand Manager på NetOnNet, berätta om hur NetOnNet med hjälp av agerbar segmentering och Mosaic™ har skiftat fokus från produkt till kund för att stärka affär och varumärke på prioriterade målgrupper med noggrann uppföljning över tid. NetOnNet visar på vikten av att omsätta insikter till värde som en av de viktigaste vägarna att gå för att uppnå lönsam tillväxt och ett starkt varumärke.
Under morgonen får du även höra Markus Jürss, Sverigechef på InsightOne, presentera Mosaic™ och berätta om värdet och möjligheterna som kommer med att arbeta segmenterat med sin data, både strategiskt och operativt. Johan Lundin, Affärsutvecklingsansvarig på InsightOne, hörs också i en paneldebatt mot slutet med sina egna tankar och funderingar kring arbetet med caset.
Insight är ett webbinarium för dig som jobbar med marknadsföring, CRM eller konsumentinsikt på B2C-företag eller byrå. Webbinariet ger dig ovärderliga insikter om hur du kan ta er marknadsföring till nästa nivå.
Välkommen!

Vid frågor kontakta: sales@insightone.se
Intresserad av att veta mer om vad InsightOne kan tillföra för data och kundinsikter inför era marknadsföringsbeslut? Kontakta oss så berättar vi mer.