Insight Webbinarium
 

Insight Webbinarium 16 september

Hur använder Rusta AI och extern data för att förbättra sin prospektering?

Tema: Prospektering | När: Torsdag 16 september, kl 8.30-10.00

Vi bjuder in till webbinarium där du får höra Alexander Stenvall, Head of Digital and Customer Insights på Rusta, berätta hur de idag använder AI och extern data för att förbättra sin prospektering. Med hjälp av Mosaic™ har man hittat ett framgångsrecept som tagit kampanjarbetet till en ny nivå med ökad träffsäkerhet och ROAS (Return on Ad Spend).

Under morgonen får du även lyssna till André Schill, Senior Client Manager på InsightOne, berätta om det enorma värdet som data och kundinsikt hämtar till dagens prospekteringsarbete.

Insight är ett webbinarium för dig som jobbar med marknadsföring, CRM eller konsumentinsikt på B2C-företag eller byrå. Webbinariet ger dig ovärderliga insikter om hur du kan ta er marknadsföring till nästa nivå.

Sändningen sker via Twebcast. Välkommen!


Vid frågor kontakta: emelie@insightone.se


Intresserad av att veta mer om vad InsightOne kan tillföra för data och kundinsikter inför era marknadsföringsbeslut? Kontakta oss så berättar vi mer.

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2021 | Cookie Policy