Seminarie 9 nov – Från insikt till action

Omvandla kunddata till agerbara insikter. Vill du veta vad du kan få ut av Mosaic data och hur du kan växla upp din kommunikation med insikterna från den? Då är detta event för dig. Välkommen på seminarie med Oculos och InsightOne! 

Tillsammans välkomnar vi dig till Humlegårdsgatan 6 då du får ta del av hur du kan berika din befintliga kundbas med bland annat intressen, köpkraft, köpvanor, ekonomi och kanalpreferens med hjälp av Mosaicdata. Du får också konkreta tips på hur du använder insikterna för att forma din kommunikation och skapa relevanta och träffsäkra budskap till dina målgrupper.

Var: Oculos lokal på Humlegårdsgatan 6, Stockholm

När: Torsdag 9 november, kl.16.30-18.00

Data och insikter är bra – att veta hur du tar action på dina insikter är bättre! Under eftermiddagen kommer InsightOne berätta om segmenteringsmetoden Mosaic™ och hur du kan omvandla din kunddata till agerbara insikter om dina kunder och din marknad med hjälp av det unika datasetet. Vet du vad dina kunder gör då de inte handlar hos dig? Eller vilka drivkrafter och värderingar de har?

Oculos tar sedan över stafettpinnen och berättar hur du tar ut dessa nyfunna insikter i din kommunikation på bästa sätt. Oculos visar på konkreta exempel och case och berättar hur du ska tänka när du bygger upp automationer, personaliserar kommunikationen och följer upp effekten.

Eventet är helt kostnadsfritt, men med begränsat antal platser så anmäl dig redan idag. Vi bjuder på dryck och lättare tilltugg.

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2024 | Cookie Policy