Frukostseminarie: Hur genomför man en kundanalys med hjälp av Mosaic™?

Den 24 oktober kl. 8:30-09:30, kostnadsfritt

Är du redo att ta nästa steg i din resa mot att sätta kunden i centrum?

Vi vill varmt välkomna dig till ett inspirerande seminarium där vi tillsammans utforskar hur du kan använda datadrivna konsumentinsikter och segmentering för att lyfta din marknadsstrategi till nästa nivå.

Datum:

Torsdag 24. oktober

Tid:

kl. 8:30-09:30

Plats:

Convendum vån.4. Vasagatan 16, Stockholm

Sista anmälningsdag:

23 oktober

Med hjälp av vår produkt Mosaic™, en kraftfull plattform för att förstå och segmentera dina kunder, kan du göra välgrundade beslut som stärker din kundkommunikation och skapar långsiktiga relationer. Under seminariet kommer vi att visa hur Mosaic™ hjälper dig att identifiera de viktigaste kundgrupperna i din kundbas och ute på marknaden samt rikta dina insatser mer effektivt.

Vi går igenom följande:

  • Vad är Mosaic och hur kan man segmentera sin kundbas och marknad med hjälp av Mosaic data
  • Hur genomförs en kundanalys rent praktiskt
  • Vad du får ut av en kundanalys och hur hjälper den dig att börja jobba smartare med din marknadsföring och kommunikation

Seminariet är kostnadsfritt och hålls av InsightOnes egna Max Stjernfelt och André Schill. Vi bjuder på en lätt frukost kl.8.15 i samband med registreringen. Nyfiken? Häng med!

Seminariet är särskilt anpassat för dig som är marknadschef eller CRM-chef och precis har börjat resan mot att bättre förstå dina kunder. Oavsett var du befinner dig i processen, är målet att ge dig konkreta verktyg och insikter som du kan börja använda direkt. Välkommen!


Om du har frågor kring seminariet hör av dig till emelie@insightone.se.

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2024 | Cookie Policy