Data till frukost i Göteborg 4 december

Starta dagen med data till frukost

Välkommen på frukostseminarie där vi tillsammans med Digital Brain visar hur du enkelt kan ta kommandot över dina datastrategier och omsätta dem i marknadsföring genom Strategic Audience Map och Mosaic Livsstilar.

Datum: 4 december 2019
Tid: 7.30 – 9.30
Plats: Kungsportsavenyen 21, Göteborg

Du får ta del av utvalda delar av vår föreläsning från Webbdagarna i Göteborg och InsightExpo i Stockholm där följande frågor var högaktuella.

– Hur kan vi säkerställa att vi äger vår egen utveckling och kramar juicen ur vårt data?
– Hur kan vi använda vårt data för att skapa konkurrenskraft?
– Hur kan vi i större låta det vi gör mot våra kunder och marknad vara ett resultat av de svar vi hittar i vårt kunddata?
– Vilka trender kommer att – eller påverkar redan- varumärken, annonsörer, marknadsförare och publicister idag?
– Hur kan man ta höjd för GDPR, ePrivacy och blockerade cookies i sina mediastrategier?

Vi går igenom hur vi löst många av dessa utmaningar genom vårt verktyg Strategin Audience Map (SAM). Välkommen!

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2025 | Cookie Policy