Guldnyckeln 2017 recap

Ett stort tack till Swedma för årets Guldnyckel! Evenemanget arrangerades för 35:e gången, med inspirationsdag följd av galakväll och prisutdelning.

Syftet med dagen är att berätta framgångssagor, spana på trender, visa upp innovationskraften i branschen samt premiera alla som arbetar med Direkt (Direkt är målgruppsanpassad marknadsföring som, oavsett mediekanal, har lett fram till mätbart resultat på individnivå.), såväl byråer, reklamköpare som leverantörer.

Kvällens vinnare kan du se här – Guldnyckelvinnare2017

Inspirationsdagen bjöd på många duktiga talare som bl.a. Niklas Zhovnarstuk (Vikingline), Patrik Nygren-Bonnier (IKEA) och Eivind Roald (SAS), för att inte glömma kvällens absoluta höjdpunkt, Edward Snowden. Det var speciellt kul att höra så många av talarna berätta hur en av nycklarna till deras framgång låg i just datadrivna kundinsikter. Några andra genomgående trender under både inspirationsdagen och bland bidragen var VR, Big Data & Big Heart.

Nyfiken? Här hittar du mer information om Guldnyckeln.

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2025 | Cookie Policy