Webbinarie: Hur Tekniska verken flätar samman målgruppsinsikter och AI för att möta marknadens ökade krav på relevant kommunikation

24 september kl.8.30 via Quickchannel

Vill du få en inblick i hur framtida arbetssätt ser ut när det kommer till datadrivna konsumentinsikter och AI? Då ska du inte missa vårt Insight-webbinarium tillsammans med Tekniska verken – Energibolaget som bygger världens mest resurseffektiva region!

Under webbinariet delar Tekniska verken med sig av hur de, genom att kombinera internt data, Mosaic™-data och AI, har skapat nya arbetssätt i syfte att öka kundnöjdheten och möjliggöra mer relevant kommunikation.

Onsdag 24. sep

Klockan 8:30 – 9:30

Digitalt via Quickchannel

För Tekniska verken är datadrivna målgruppsinsikter och AI avgörande för att driva beteendeförändring och stärka kundnöjdheten – särskilt när valfriheten är begränsad. Som kommunal energi- och infrastrukturkoncern är deras kunder i praktiken även deras ägare. Uppdraget blir därför både utmanande och inspirerande: att verka för allas bästa och nå en bred målgrupp – alla!

Med hjälp av datadrivna insikter, ny teknik och en stark upptäckarglädje moderniserar Tekniska verken sitt arbetssätt och visar vägen för hur även en 120-årig verksamhet kan bli en föregångare i smart kommunikation.

💡 Under webbinariet får du ta del av:

  • Att arbeta med kundinsikt när alla är målgrupp
  • Kundsegmentering för att påverka attityd och beteende
  • Konkreta exempel på hur Mosaic™-data och AI kan användas för att arbeta smartare, effektivare och mer träffsäkert i både utveckling och kommunikation

Med oss har vi Linda Huljebrandt (Affärsutvecklare) och Kristoffer Andersson (Product Manager Digital Products) från Tekniska verken samt vår egen André Schill (Strategic Account Executive).

Under morgonen får du även höra Markus Jürss, CEO på InsightOne, berätta om olika sätt man kan dra nytta av AI med högkvalitativt data som bränsle för att skapa djupa insikter som går att agera på. Webbinariet leds i vanlig ordning av fantastiska Anna Bellman.

Missa inte chansen att få inspiration, värdefulla insikter och nya idéer för hur du kan utveckla er kommunikation med hjälp av data och AI.

Tekniska verken är ett svenskt energibolag som ägs av Linköpings kommun. De erbjuder och utvecklar långsiktigt hållbara lösningar, för ett väl fungerande samhälle med minsta möjliga belastning på miljön. ”Tillsammans med dig som bor och verkar där vi finns, bygger vi världens mest resurseffektiva region.” – Tekniska Verken

Kristoffer Andersson

Product Manager Digital Products

Linda Huljebrandt

Affärsutvecklare

InsightOne är ett nordiskt företag som specialiserar sig inom dataanalys och kundinsikter. Vi erbjuder lösningar inom områden som marknadsföring, försäljning och affärsutveckling genom att tillhandahålla konsumentdata och analyser av konsumentbeteenden, marknadssegmentering och andra insikter baserade på data.

André Schill

Strategic Account Executive

Markus Jürss

CEO

Anna Bellman

Moderator

Intresserad av att veta mer om vad InsightOne kan tillföra för data och kundinsikter inför era marknadsföringsbeslut? Kontakta oss så berättar vi mer.

 
 
 
 
no en

InsightOne Nordic AB 2025 | Cookie Policy