Att jobba rätt med sitt kunddata är A och O för att uppnå bästa effekt.

Atque qui quam vero necessitatibus. Corporis numquam aliquam? Lectus cupidatat est semper, labore dapibus, repellat. Hendrerit officiis dapibus, molestiae quaerat egestas nostrud consectetuer

The Project

Urna dolorum eligendi iaculis culpa lectus aperiam laoreet est officia unde soluta nibh habitant? Ipsa quisque irure voluptate, tellus occaecat dolore. Deleniti. Rutrum distinctio. Dolor corporis pharetra

The Project

Urna dolorum eligendi iaculis culpa lectus aperiam laoreet est officia unde soluta nibh habitant? Ipsa quisque irure voluptate, tellus occaecat dolore. Deleniti. Rutrum distinctio. Dolor corporis pharetra

Behöver du hjälp med att

krama juicen ur din data?

Inspireras av våra

kundcase

Kundcitat under denna:

"Med hjälp av Mosaic data har vi på Apotek Hjärtat kunnat förfina både våra riktade erbjudanden, men även vårt sortiment i våra apotek. Det har också hjälpt oss till att bli en än mer insiktsdriven organisation."
Josefine Linglöf, CRM Chef
”Resultatet av en framgångsrik segmentering innebär inte bara kampanjresultat, det ger också en mer insiktsfull organisation.”
Mattias Andersson, Analyschef
”InsightOne’s analyser har gett oss viktiga insikter vid vårt etableringsarbete.”
Christian Mannerstråle, Nordisk bygg- och etableringschef
”Genom att implementera Mosaic™ som ett verktyg för analys och segmentering hos oss internt har vi kunnat vara mer specifika när vi upphandlat kommunikationstjänster från till exempel mediebyrå och ODR-distributör.”
Kenneth Kajander, Verksamhetsanalytiker
”Mosaic™ livsstilsklassificering har hjälpt oss med kunskap om var flera grupper som är svåra att nå är koncentrerade. Att vi når dessa grupper är viktigt i ett demokratiskt perspektiv.”
Johan Lidmark, Chef enheten för demokratiutveckling
"Som en av Sveriges största sajter har hitta.se förflyttat sig från ”telefonkatalog” till spännande och relevant innehåll baserat på livsstilsdata. Tack vare InsightOne har vi kunnat ge konsumenterna en ännu mer intressant bild av Sverige."
Richard Bergman, COO

Grön border under denna:

Nyheter under denna:

Consumer Insight

Molestiae maecenas diam quibusdam aperiam nunc, urna enim, massa sodale.

Market Insight

Molestiae maecenas diam quibusdam aperiam nunc, urna enim, massa sodale.

Location Insight

Molestiae maecenas diam quibusdam aperiam nunc, urna enim, massa sodale.

h2 – Rubrik

Molestiae maecenas diam quibusdam aperiam nunc, urna enim, massa sodale.

h3 – Rubrik

Molestiae maecenas diam quibusdam aperiam nunc, urna enim, massa sodale.

h4 – Rubrik

Molestiae maecenas diam quibusdam aperiam nunc, urna enim, massa sodale.

Andra kolumner

Kombinera fast och slow data (h2)

Molestiae maecenas diam quibusdam aperiam nunc, urna enim, massa sodales? Primis curae? Rerum morbi? Pellentesque?

Inspireras av våra kundcase (h3)

Molestiae maecenas diam quibusdam aperiam nunc, urna enim, massa sodales? Primis curae? Rerum morbi? Pellentesque?

Rubrik

Brödtext

no en

InsightOne Nordic AB 2025 | Cookie Policy