Samla

Samla in smart data om dina kunder.

Berika

Berika med extern data för bättre marknadsinsikter.

Analysera

Få värdefulla insikter om dina kunder och prospekts.

Agera

Använd insikterna både strategiskt och operationellt.

Framgångsresan börjar med agerbara kund- och marknadsinsikter.

Dags att krama juicen ur din data? Vi är data- och analysexperter som hjälper B2C-företag att bli mer effektiva i sin marknadsföring genom datadrivna kund- och marknadsinsikter. Våra dataset och skarpa kundinsikter kopplar ihop det strategiska och operativa målgruppsarbetet. På så sätt kan våra kunder arbeta smartare med träffsäker kommunikation, målmedvetet varumärkesarbete och bättre användning av marknadsföringsbudgeten.

Är du nyfiken på hur InsightOnes data och tjänster kan hjälpa er verksamhet att bli mer framgångsrik? Läs mer om våra tjänster och produkter eller kontakta oss idag så berättar vi mer.

Våra kunder tror på vår kundinsikt

NetOnNet logotyp
Grönklittsgruppen logotyp
Willys logotyp
Elgiganten logotyp
Bonnier News AB

Kommunicera med Mosaic™

Kosmopoliter, traditionalister eller efterföljare? Lär känna dina kunders livsstilar med vårt smarta analysverktyg Mosaic™. Tillsammans med våra analystjänster ger vi dig nya kundinsikter som tillgodoser dig med oändliga möjligheter att skapa kreativ, relevant och kostnadseffektiv marknadsföring.


Vill du veta mer? Se vår pigga inspirationsfilm om Mosaic™ och klicka dig vidare för mer information.

Hör våra kunder berätta

Senaste nytt från oss

Smart data och kreativitet skapar pricksäker kommunikation.

Bra paketerad data är det bästa en kreativ marknadshjärna kan få.

Nå nya kunder med smart segmentering.

Kundinsikt som ökar din lönsamhet.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Vill du ha inspiration om hur du effektivt kan optimalisera arbetet med kunddata, segmentering och analys? Börja prenumerera på vårt nyhetsbrev idag för att ta emot tips, spaningar och inbjudan till webbinarier direkt till din inkorg.

Vilka livsstilar handlar hos dig?

Två kunder kan köpa samma produkt men av helt olika skäl. Genom att förstå dina kunders drivkrafter till ditt varumärke kan du också bli mer relevant i din kommunikation mot respektive kund.

no en

InsightOne Nordic AB 2024 | Cookie Policy